ToThePoint zet medewerkers in de spotlight
Geweldig vinden wij dit! Lekker knallen voor een strategisch project waar wij met het hele team de schouders onder zetten. Iedere 3 maanden maken wij voor PartsPoint het personeelsblad ToThePoint. Dit is alweer het 7e nummer.
PartsPoint heeft een aantal fusies achter de rug en wil voorkomen dat de werknemers van de gefuseerde bedrijven zich als los zand gaan voelen. Om de eenheid te bewaren, en om het succes van het bedrijf en haar werknemers te laten zien, hebben Blixen en PartsPoint een magazine ontwikkeld.
Bij iedere uitgave eisen wij van onszelf dat er weer een sterk product wordt opgeleverd. Op een strategische manier bekijken wij wie en wat er in de spotlight gezet moet worden. Hier maken we een strakke planning voor want er zijn tientallen mensen bij betrokken. Vervolgens bepalen we aan de hand van spreads hoe het magazine inhoudelijk gevuld gaat worden.
Op deze manier creëren Blixen en Partspoint 4 keer per jaar een sterk communicatief middel om successen te delen en de onderlinge band op de werkvloer te versterken.
Bekijk het personeelsblad ToThePoint in ‘uitgelicht’.
Meer nieuws
5 maart 2019
Sanne bakt zoete broodjes
5 maart 2019
Het nieuwe jaar is goed begonnen
27 augustus 2018
Nieuwe collega bij Blixen: Joep van der Vooren
25 juni 2018
Blixen ontwart de zorg-spaghetti
19 juni 2018
Welkom Marcia!
13 april 2018
Ambitieuze campagne voor Young Impact
19 maart 2018
Talent vinden in een krappe arbeidsmarkt
16 februari 2018
Gezond het nieuwe jaar in!
8 februari 2018
Nieuwe collega bij Blixen: Janne Rinck
31 januari 2018
Onze kantoorhond heeft het ‘Hart van Nederland’ gestolen
23 januari 2018
Blixen’s aaibare ijsbreker wordt beroemd
17 januari 2018
Nieuw gezicht bij Blixen: Patrick Poppenburg
15 november 2017
5 jaar vernieuwend denken loont
1 februari 2017
Ipcon kiest Blixen voor strategische groei
30 januari 2017
Met razende spoed aan de slag
14 juli 2016
Blixen geeft Selfcare-startup vleugels
10 juni 2016