Nieuw gezicht bij Blixen: Patrick Poppenburg

Hoor, hoor! Lofgezang en trompetgeschal alom! Blixen heeft twee leuke en slimme nieuwe stagiaires aan de haak geslagen. Wie dat zijn? Laten wij de eerste aan je voorstellen. Nee, nog beter, we laten Patrick Poppenburg zelf aan het woord.

Patrick: “Ik liep eerder stage bij een gemeente en een sportschool. Het is voor mij heel leerzaam om ook stage te lopen bij een allround online en offline communicatiebureau. Als communicatiestudent kan ik hier alles leren over het vak van communicatieadviseur: strategie, creatie en conversie. Ervaring opdoen met de dagelijkse gang van zaken in een bureau, de manier van werken en de werkzaamheden binnen mijn toekomstige vakgebied.”

“Ik ga Blixen helpen om de nieuwe content marketing dienstverlening op poten te zetten. Content marketing is een methode die draait om het creëren en distribueren van relevante en waardevolle informatie, om een doelgroep aan te trekken en te binden. Blixen is op zoek naar vernieuwing en groei, en op het gebied van content marketing ziet Blixen een mooie groeikans liggen. Ik kijk ernaar uit om daar met mijn onderzoeksvaardigheden en creativiteit een waardevolle bijdrage aan te leveren!”