Gezonde communicatie voor zorgondernemers

De zorg is volgens kenners de groeisector van de komende jaren. De sector zit te springen om innovatieve ondernemers die de zorg beter en goedkoper maken. Maar ondernemers en zorgprofessionals spreken een hele andere taal, er is een enorm cultuurverschil. Hoe overbrug je deze kloof?

Bekijk onze gratis diensten

Commerciële spagaat


Als ondernemer zit je in een spagaat: je hebt een commerciële opdracht, terwijl ‘commercie’ een vies woord is in de zorg. Ze zien ondernemers als geldwolven. En zijn bang dat ondernemers slordig omspringen met kwetsbare mensen.
Daarnaast verloopt de besluitvorming heel anders dan in het bedrijfsleven. In de zorg heb je met meerdere stakeholders te maken: patiënten, artsen, verzekeraars, overheid, enz. Het is moeilijk om alle subculturen en belangen te begrijpen.

Reclame zonder dat het voelt als reclame


Als ondernemer in de zorg mag je dus niet commercieel overkomen. En moet je je kunnen verplaatsen in de belangen van de patiënt, dokter, verpleegster, apotheker, specialist, verzekeraar, enz.

Gedraag je als non-profit

Bij Blixen weten we precies hoe je dat doet. Wij helpen commerciële bedrijven om zich als een non-profit te gedragen. Om je merk en product te promoten zonder dat het voelt als reclame.

Bedien uiteenlopende belangen

Ook snappen we de uiteenlopende belangen van stakeholders in de zorg. We spreken hun taal. Omdat we sinds jaar en dag in de zorg werken en ondernemers helpen met gezonde communicatie.

Gezonde communicatie


Blixen zorgt voor optimale communicatie op de communicatielijnen die voor jouw bedrijf relevant zijn. Dit zijn de oplossingen die populair zijn bij onze klanten:

Content marketing

Reclame maken zonder dat het voelt als reclame

Experience design

Online en offline ontwerp van de perfecte gebruikservaring

Ondernemersadvies

Wij zijn je sparringpartner om je bedrijf te laten groeien

Wat wil je gratis proberen?

Probeer onze gezonde communicatie aanpak gratis uit. Wat heb je te verliezen?

Gratis proberen