Campagne optimalisatie voor meer resultaat
Stichting Young Impact helpt jongeren hun talenten te ontdekken en in te zetten om de wereld een beetje mooier te maken. Voor komend schooljaar heeft de jongerenorganisatie de ambitieuze doelstelling het aantal deelnemende scholen te verdubbelen. Om dat te bereiken schakelt Young Impact de hulp in van Blixen.
Dagelijkse optimalisatie van de mediamix
Blixen gaat strategisch te werk om de groei te bereiken. We bouwen voort op waardevolle data en inzichten uit de vorige campagne. Zo zetten we gerichte advertenties in op docenten die de website eerder bezochten en interesse toonden. We hanteren een slimme mediamix met de best presterende kanalen, zodat we de doelgroep optimaal bereiken. En we optimaliseren de Facebook, LinkedIn, programmatic, remarketing en eDM campagnes dagelijks.
Check, check, dubbel check!
Middels klantreis onderzoek, intelligente advertentietests, onsite metingen (Hotjar) en conversie optimalisatie van de scholen landingspagina’s werken we toe naar een forse groei van het aantal deelnemende scholen!
Heb je zelf een case die hierop lijkt?
Marja geeft je gratis tips! Je zult het niet geloven, maar wij vertellen graag over ons werk.
Contact
De online werkzaamheden van Blixen worden voortgezet door SiteSupport.com.
SiteSupport.com
Haven 4, 4811 WK Breda
076 – 520 28 54