ToThePoint zet medewerkers in de spotlight

Geweldig vinden wij dit! Lekker knallen voor een strategisch project waar wij met het hele team de schouders onder zetten. Iedere 3 maanden maken wij voor PartsPoint het personeelsblad ToThePoint. Dit is alweer het 7e nummer.

PartsPoint heeft een aantal fusies achter de rug en wil voorkomen dat de werknemers van de gefuseerde bedrijven zich als los zand gaan voelen. Om de eenheid te bewaren, en om het succes van het bedrijf en haar werknemers te laten zien, hebben Blixen en PartsPoint een magazine ontwikkeld.

Bij iedere uitgave eisen wij van onszelf dat er weer een sterk product wordt opgeleverd. Op een strategische manier bekijken wij wie en wat er in de spotlight gezet moet worden. Hier maken we een strakke planning voor want er zijn tientallen mensen bij betrokken. Vervolgens bepalen we aan de hand van spreads hoe het magazine inhoudelijk gevuld gaat worden.

Op deze manier creëren Blixen en Partspoint 4 keer per jaar een sterk communicatief middel om successen te delen en de onderlinge band op de werkvloer te versterken.

Bekijk het personeelsblad ToThePoint in ‘uitgelicht’.