Personeelsblad als strategisch bindmiddel

Medewerkers in de spotlight

Fusies, overnames, reorganisaties. Bijna heel werkend Nederland heeft ermee te maken. In zulke omstandigheden ben je op zoek naar meer eenheid, wederzijds begrip en saamhorigheid onder medewerkers. Op een mooie en verrassende manier hebben PartsPoint en Blixen dat voor elkaar gekregen.

Gevraagd: stevig bindmiddel

Brezan Automaterialen, Staadegaard-TC en AD Benelux gingen samen onder de naam PartsPoint Group. Dit betekent een combinatie van vier verschillende bedrijfsculturen, die ook nog eens werken vanaf uiteenlopende locaties. Dat vraagt om een stevig bindmiddel.

Elkaar leren kennen

Hoe laat je nieuwe collega’s aangenaam met elkaar kennismaken? Hoe kun je de onderlinge band versterken ondanks de verschillende locaties? Samen met PartsPoint ontwikkelde Blixen een bijzonder personeelsblad: ToThePoint.

Niet online, dat leest niemand

Ook een grote, nieuwe organisatie draait om mensen. Het succes wordt dankzij hen bereikt. Dus niet meer dan logisch dat ze in ToThePoint centraal staan. Alles is geschreven voor, door en vanuit de medewerkers. Niet vanuit de managers. En om het resultaat minder vluchtig te maken en meer impact te geven, is gekozen voor een prachtige uitgave op papier.

Heb je zelf een case die hierop lijkt?

Marja geeft je gratis tips! Je zult het niet geloven, maar wij vertellen graag over ons werk.

Bel of mail Marja
  076 – 766 0 667
  marja@blixen.nl