Campagne optimalisatie voor meer resultaat

Stichting Young Impact helpt jongeren hun talenten te ontdekken en in te zetten om de wereld een beetje mooier te maken. Voor komend schooljaar heeft de jongerenorganisatie de ambitieuze doelstelling het aantal deelnemende scholen te verdubbelen. Om dat te bereiken schakelt Young Impact de hulp in van Blixen.

Dagelijkse optimalisatie van de mediamix

Blixen gaat strategisch te werk om de groei te bereiken. We bouwen voort op waardevolle data en inzichten uit de vorige campagne. Zo zetten we gerichte advertenties in op docenten die de website eerder bezochten en interesse toonden. We hanteren een slimme mediamix met de best presterende kanalen, zodat we de doelgroep optimaal bereiken. En we optimaliseren de Facebook, LinkedIn, programmatic, remarketing en eDM campagnes dagelijks.

Check, check, dubbel check!

Middels klantreis onderzoek, intelligente advertentietests, onsite metingen (Hotjar) en conversie optimalisatie van de scholen landingspagina’s werken we toe naar een forse groei van het aantal deelnemende scholen!

Heb je zelf een case die hierop lijkt?

Mehdi geeft je gratis tips! Je zult het niet geloven, maar wij vertellen graag over ons werk.

Bel of mail Mehdi
  076 – 766 0 667
  marja@blixen.nl