Campagne optimalisatie voor meer resultaat

In samenwerking met Blixen probeert Young impact jongeren te helpen hun talent(en) te ontdekken en in te zetten voor anderen. Voor komend schooljaar heeft de jongerenorganisatie de ambitieuze doelstelling een verdubbeling van het aantal deelnemende scholen te behalen en schakelde daarbij de hulp in van Blixen.

Daar waar de klant is

Blixen is strategisch te werk gegaan om deze verdubbeling van vorig jaar te bereiken. Zo is er eerst een klein klantreis onderzoek gedaan en een analyse uitgevoerd van de vorige campagne. Vervolgens is een mix van kanalen ingezet om de doelgroep te bereiken, bestaande uit docenten en teamleiders in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en MBO.

Check, check! Dubbel check!

Momenteel loopt de campagne nog steeds. Wij optimaliseren de campagnes doorlopend. Week in, week uit, over een periode van enkele maanden. Op deze manier helpen wij onze klant Young Impact naar een verdubbeling van het aantal deelnemende scholen ten opzichte van vorig jaar.

Heb je zelf een case die hierop lijkt?

Mehdi geeft je gratis tips! Je zult het niet geloven, maar wij vertellen graag over ons werk.

Bel of mail Mehdi
  076 – 766 0 667
  marja@blixen.nl