Artsen, verwijzers én patiënten overtuigen van jouw portfolio

In tien jaar tijd heb je een productlijn met vooruitstrevende medische hulpmiddelen opgebouwd. Gaandeweg verwierf je een uitstekende positie in een niche-markt. Het werd tijd voor een nieuwe, superfrisse uitstraling voor je farma-portfolio. Voor specialisten en verwijzers, (online) apothekers èn patiënten.

Genoeg uitdaging

Vooruitstrevend in de ontwikkeling van betere alternatieven voor uro-gynaecologische aandoeningen. Dat is wat Memidis Pharma over zichzelf zegt, maar hoe draag je dat uit?

Memidis onderhoudt met verschillende doelgroepen contact: specialisten (gynaecologen en urologen), verloskundigen, huisartsen en direct met consumenten. Dat maakt werken voor Memidis spannend, want ze worden allemaal op een andere manier benaderd. Daar ligt juist de kracht van Blixen.

Online?

Recent ontwikkelden we een serie productwebsites aan de hand van het geheel gerestylede product portfolio. Deze zogenaamde micro-sites (single product) worden snel, aan de hand van een eigen ontwikkelde template, gelanceerd. Uiteraard voorzien van alle technieken die nodig zijn om online gevonden te worden.

Of toch print?

Omdat in de medische wereld een meer duurzame manier van informeren nog steeds meer gewaardeerd wordt, maakt Blixen ook veel geprinte media. Detailaids, patiëntenfolders, huisartenmailings, congresmaterialen, advertenties. You name it, we have made it.

Social media

Voor de meeste producten spreken we een hele duidelijk gesegmenteerde doelgroep aan. Effectieve Facebook campagnes, smart Google ads, vaak met een knipoog maakt Blixen online campagnes. Ook voor ‘moeilijke’ onderwerpen als de overgang of fertiliteits problematiek.

Heb je zelf een case die hierop lijkt?

Marja geeft je gratis tips! Je zult het niet geloven, maar wij vertellen graag over ons werk.

Bel of mail Marja
  076 – 766 0 667
  marja@blixen.nl