Ambitieuze campagne voor Young Impact

Stichting Young Impact stimuleert dat jongeren hun talent(en) ontdekken en de wereld om hen heen een handje helpen. Dat jongeren niet wachten tot later maar nú in actie komen voor een ander. Een prachtig doel waar we Young Impact met liefde bij ondersteunen.

Met hun programma reist Young Impact langs scholen in Nederland om scholieren op een revolutionaire, eigentijdse manier te inspirereren. Na de campagne van vorig jaar heeft de stichting Blixen opnieuw gevraagd om nieuwe scholen te werven voor het programma. Young Impact heeft de ambitieuze doelstelling om het aantal deelnemende scholen te verdubbelen (!).

Digitale marketing mix
De huidige campagne is gericht op docenten en teamleiders in het basis onderwijs, voortgezet onderwijs en het MBO. Blixen richt Facebook, LinkedIn, programmatic, remarketing en eDM campagnes in om de doelgroep te bereiken en we optimaliseren deze campagnes doorlopend. Dat doen we week in, week uit, over een periode van enkele maanden. Hierbij krijgen we technische ondersteuning van de digitale marketingspecialisten van Think Online.

Middels intelligente advertentietests, onsite metingen en optimalisatie van de scholen landingspagina werken we toe naar een forse groei van het aantal deelnemende scholen!